Ugyan ez még mindig az a szűk kör, amire nagyon sokan lőnek, tehát nagyon sokan optimalizálnak. De amint beírod azt, hogy Canon IXUS digitális kamera, akkor ez a szám azonnal lecsökken tizenkétezerre. Most egy picit átevezünk a long tail kulcsszavakra. Most ha beírod azt, hogy Canon Digital IXUS 80 IS digitális 8 megapixeles kompakt kamera, akkor összesen ilyen 5-6000 találatot fogsz látni. Ezek azok a webáruház készítés oldalak, amik már előre kerülnek, illetve long tail optimlizáltak. Nagyon sűrűn előfordul, hogy az ilyen termékmegosztó site-okat fogod látni, mint például az olcsobbat.hu, az árgép, az árukereső, vagy ilyen nagyobb webáruházak, mint a pixmánia, vagy az e-digital. Ha ügyes vagy, akkor pontosan látod, hogy mi az, amitől ezek az oldalak ott vannak az első oldalon. Ezek az optimalizált Webáruház készítés és tuaregek és a megfelelően optimalizált honlap. A legtöbb webáruház úgy tud sikeresen long tail-ben érvényesülni például, hogyha megfelelő számú termék van, optimalizált az egész rendszer és optimalizált, beszédes keresőbarát url-t használnak. Első lépésed az a kulcsszó megkeresése lesz. Kulcsszókeresés! A long tail kulcsszónál egy picit könnyebb lesz a helyzet. Ugyanis, hogy ha már megtaláltad a megfelelő kulcsszavakat, amivel foglalkozol, és tökéletesen, relevánsan leírják, amivel Te foglalkozol, illetve termékeidet, akkor már Neked lesz egy kiindulási pontod.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.