Egy bevásárló központban dolgozok annak megnyílása óta szemben egy parfümériával, így van némi rálátásom erre a dologra is és meg tudom figyelni a vásárlási szokásokat. Tapasztalatom pedig az, hogy az utóbbi időben egyre kevesebben térnek be a parfümériába annak ellenére, hogy parfümöt szinte mindenki használ. A két dolog tehát szemben áll egymással, de van rá magyarázat. Az emberek egyre nagyobb százaléka szerzi be ugyanis a számára kedves illatot a parfüm webáruházból, ahol gyorsan és kényelmesen tudja leadni rendelését, a parfüm pedig ezek után „házhoz” jön. A parfüméria dolgozói szerint azonban mégsem ez az FM parfümöket árusító parfüm webáruház legnagyobb ereje. Sokkal inkább az vonzza a vásárlókat, hogy parfüm webáruház kínálatában megtalálhatóak az ismert gyártó cégek néhány évvel korábban készített termékei is a jelenleg menőnek számító illatok mellett, így a már bevált és megkedvelt kereskedelmi forgalomban nem kapható illatokhoz is könnyen hozzájuthatunk az eredeti illat árának töredékéért.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.